Noul nostru aditiv pentru motorina, DEUTZ Clean-Diesel InSyPro, a fost dezvoltat sa se adreseze sedimentarii componentei de biodiesel din combustibili. Clientii nostri utilizeaza in mod frecvent acest aditiv pentru tot parcul de utilaje si echipamente.
DEUTZ Clean-disel InSyPro are o actiune dubla si functioneaza intr-un sistem complex de reactii chimice, in functie de concentratie si de durata tratamentului :
Keep Clean:stabilizator de combustibil: creste timpul pentru care combustibilii diesel pot fi stocati si nu permite depuneri, reduce incidenta filtrelor ce pot fi contaminate sau colmatate, garanteaza pornirea sigura a motorululi chiar si dupa perioade mai lungi.
Clean-Up:actiune de curatire: dizolva depozitarile din sistemul de injectie, influenteaza cantitatea de fum negru datorata depozitelor de combustibil, imbunatateste performanta motoarelor si readuce la norma consumul de combustibil, recomandat in mod particular pentru sisteme de injectie cu presiune inalta.
Va recomandam sa utilizati cu incredere DEUTZ Clean-disel InSyPro. In situatii in care motorul a inceput sa scoata fum ( pe motiv de injectoare blocate ), pentru ca utilizati un combustibil de o calitate mai slaba sau pentru situatii in care echipamentul trebuie sa fie imobilizat pe o perioada mai mare de timp. Astfel, eventualele sedimente provenite din combustibil sau din “imbatranirea” biodieselului din combustibil vor fi diluate.
Beneficii: experienta din practica arata ca aditivul pentru motorina DEUTZ Clean Diesel Insypro este prima optiune cand apar probleme privind fumul negru in evacuare (injectoare sau elementi de pompa de injectie care creeaza probleme, depuneri pe componentele in miscare ale turbinei, etc). Foarte des, aceste componente sunt inlocuite “din reflex” fara a fi neaparata nevoie – cu costuri si cu imobilizare a echipamentelor.
Atentie pentru starea combustibilului utilizat
Precipitatii de biodiesel afecteaza motorul
Avantajele utilizarii aditivului DEUTZ Clean Diesel InsyPro sunt clare: o masura de “prim ajutor” care merita, “intertinere fara efort” si economie de timp, recuperarea performantelor motorului: puterea si consumul de combustibil vor fi normalizate, reducerea duratei de imobilizare a echipamentelor.